• Policy
    • FAQ JLUdocs
    • FAQ JLUdata
    • Publishing in JLUdocs
    • Publishing in JLUdata
    • Publishing Contract
    • English
    • Deutsch
View Item 
  •   JLUpub Home
  • JLUdocs
  • Publikationen im Open Access gefördert durch die UB
  • View Item
  •   JLUpub Home
  • JLUdocs
  • Publikationen im Open Access gefördert durch die UB
  • View Item
  • Info
    • Policy
    • FAQ JLUdocs
    • FAQ JLUdata
    • Publishing in JLUdocs
    • Publishing in JLUdata
    • Publishing Contract
  • English 
    • English
    • Deutsch
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Aber so, wie es jetzt ist, habe ich das Gefühl, mich zurückzuentwickeln“ : Homeschooling während des Lockdowns aus Sicht von Schülerinnen und Schülern sowie Lehrkräften aus Vorbereitungsklassen

Thumbnail
Files in this item
10.24053_9783823394945_p55-80.pdf (325.6Kb)
Date
2021
Author
Lemke-Ghafir, Cosima
Nazarenus, Kristina
Schellhardt, Christin
Steinbock, Dorotheé
Braunewell, Aylin
Metadata
Show full item record
BibTeX Export
Quotable link
http://dx.doi.org/10.22029/jlupub-484
Original publication in

Gamper, Jana; Hövelbrinks, Britta; Schlauch, Julia (Hrsg.): Lockdown, Homeschooling und Social Distancing: der Zweitspracherwerb unter akut veränderten Bedingungen der COVID-19-Pandemie. Tübingen: Narr Francke Attempto Verlag. 55-80

Anthology
10.22029/jlupub-481
Collections
  • Publikationen im Open Access gefördert durch die UB
Attribution-ShareAlike 4.0 International
Attribution-ShareAlike 4.0 International

Contact Us | Impressum | Privacy Policy | OAI-PMH
 

 

Browse

All of JLUpubCommunities & CollectionsOrganisational UnitDDC-ClassificationPublication TypeAuthorsBy Issue DateThis CollectionOrganisational UnitDDC-ClassificationPublication TypeAuthorsBy Issue Date

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Impressum | Privacy Policy | OAI-PMH